Postęp poligrafii

Dodane: 28-09-2016 11:14
Postęp poligrafii Przedmioty typu naklejki drukowane cyfrowo to generalnie efekt pracy zakładu drukarskiego, zakłady te proponują usługi w niskich cenach i w coraz wyższej jakości. O poligrafii.

Czy etykieta i naklejka to to samo?

Naklejki i etykiety to produkty bardzo do siebie podobne, a jednak spełniające różne funkcje oraz produkowane w nieco inny sposób oraz na innych materiałach. Naklejka to często produkt, który zawiera grafikę, tekst i jest wycięta w odpowiedni kształt, ale to samo można powiedzieć o etykiecie, więc co je różni?

Etykieta to pewna forma naklejki, która zawiera nazwę producenta, nazwę produktu, skład, informacje prawne oraz kod kreskowy. W skrócie etykieta to naklejka, którą można przykleić na produkt, a spełniać musi wszelkie wymogi prawne co do treści, jednak jej forma, podobnie jak naklejki, jest dowolna.


Wszechobecne etykiety

Etykiety, naklejki, opakowania - towarzyszą nam już wszędzie, na każdej półce sklepowej. Praktycznie każdy produkt ma swoją etykietę informującą o nazwie produktu, producencie, składzie i innych ważnych rzeczach. Próby brandowania produktów zaszły już tak daleko, ze nawet produkty rolne zaczynają mieć swoje nazwy handlowe, np. ziemniaki mączne itp.

Druk etykiet to jedna z działek poligrafii, nie wszystkie studia poligraficzne zajmują się tego typu usługą. Wymaga ona specjalnych maszyn, papieru oraz innego sprzętu. Dlatego też druk etykiet to coś na czym dane studio poligraficzne może się wybić na danym rynku lokalnym.


Druk przez internet- prosto, szybko i zazwyczaj taniej...

Drukarnie Internetowe rosną jak grzyby po deszczu- nic dziwnego, bowiem wizja wysłania plików przez stronę, która sama poinformuje nas, czy wszystko jest w porządku w kwestiach technicznych (formaty, kolory, rozmiar itp.).

Nie wszystkie jednak drukarnie mają możliwość zamawiania bezpośrednio za pomocą ich strony, a to błąd i an tle konkurenci wypadaj krótko mówiąc- kiepsko. Jednak cena jaką trzeba zapłacić za możliwość zamówień online może odstraszać co mniejsze drukarnie i zakłady poligraficzne od takiej inwestycji.